Archiv für September 29th, 2009
The red wine myth
“A glass of red wine a day is healthy!” is a myth. In earlier times wine was relatively “healthy” compared to the drinking water because it contained less germs. Today there are studies which showed a correlation between health and drinking wine but a causation is nowhere to be found. Usually people of better living [...]
Pictures from the 9-12 protest in Washington
Here you go.
Was es alles so gibt…
Es gibt staatlich finanzierte “Weinforschungsinstitute”. Aha.



